• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

אימון עסקי, אימון מכירות, ייעוץ עסקי, ליווי עסקי לנשים - רוית רדיאן

אימון עסקי - ליווי עסקי למכירות והצלחה לנשים. רוית רדיאן מאמנת עסקית מעניקה ייעוץ עסקי, אימון מכירות, ליווי עסקי פרטני להגדלת מכירות וגם קורס מכירות, סדנאות מכירה, סדנת מכירות לעסקים וארגונים.

  • דף הבית
  • אימון מכירות לנשים
    • איך להתמודד עם הפחד ממכירות
    • איך "להתרומם" אחרי שאמרו לי "לא"
    • איך קובעים מחיר למוצר או שרות
  • מאמנת עסקית
    • האם את "שווה" את המחיר שאת דורשת?
    • האם הלקוח יודע מה הוא מקבל ממך?
  • הגדלת מכירות בקלות
    • 10 דברים שחשוב לדעת כשמחפשים איש מכירות
  • סדנאות מכירה
  • הדרכת מכירות
    • מילים שמקדמות מכירה
    • איך להצליח במכירות בירידים
  • הבלוג שלי
  • רוית רדיאן
  • צרי קשר
את נמצאת כאן:בית העצמה אישית ועסקית - מאמרים איך לא לשעמם את הלקוח שלכם עד מוות?

איך לא לשעמם את הלקוח שלכם עד מוות?

4 ביולי 2013 על ידי רוית רדיאן כתוב תגובה

תסכימו איתי שלייצר ולשמור על עניין הם נושאים חשובים בניהול מערכת יחסים. נכון?

זה חשוב בפגישה ראשונה, זה חשוב בתחילת הדרך המשותפת, וזה קריטי כשיש יחסים ממושכים.

אל תדאגו, לא עשיתי הסבה מקצועית 🙂

בשיחה עם לקוחות, ממש כמו בחיזור וביחסים (מה לעשות, זה ממש מקביל…), כדאי גם כן, לשמור על העניין.

מסכימים?

זה בהחלט חשוב אם רוצים להצליח. זה חשוב למי שרוצה למכור יותר בעסק.

קרה לכם פעם שניתקלתם בבעל עסק או באיש מכירות שדווקא נראה היה שיש לו מוצר או שרות מעניינים אבל…

הוא פשוט שעמם אתכם למוות? …

לשמור על  ההתעניינות של הלקוח הפוטנציאלי, המתעניין.

לא לשעמם את הלקוח למוות. זה בעצם הסוד.

הסוד למה?

לכך שהוא יחליט להמשיך.

קודם כל, ימשיך להקשיב.

בהמשך, ימשיך להתעניין.

בסוף, ימשיך ויבצע החלטה.

החלטה להיפגש או לרכוש את המוצר או השרות שלך.

זו בעצם המטרה העיקרית, לא?!

הרבה פעמים שואלים אותי איפה ומתי הלקוח "הולך לאיבוד" במהלך השיחה איתנו.

תנסו לחשוב, מה גרם לכם "לאבד עניין" במהלך שיחה?

תגלו, מן הסתם, שלא הייתם מעורבים בה.

זו לא הייתה שיחה. זה היה מונולוג!

לעיתים, הצד השני כל כך נלהב ומתרגש. מעצמו. ממה שהוא עושה. ממה שהוא מציע…

שהוא שכח אותנו.

אז, אנחנו משועממים. המחשבות נעלמות למקום אחר. המבט נהיה מעורפל…

"הלכנו לאיבוד".

לא הייתי רוצה שזה יקרה לכם כשאתם מנהלים שיחה עם לקוח, או לקוח פוטנציאלי.

מה בעצם אני אומרת לכם כאן?

דבר ראשון, זכרו שזו שיחה. לא מונולוג!

לכן כאשר אתם משוחחים עם הלקוח שלכם. דברו איתו. לא אליו.

התעניינו בו דקה לפני שאתם "שופכים עליו" את כל הידע שיש לכם.

שאלו אותו שאלות לגבי עצמו, לגבי ההתעניינות שלו בכם ובמוצר או השרות שלכם.

דבר שני – הקשיבו למה שהלקוח אומר לכם.

אם כבר טרחתם לשאול שאלה, הקשיבו לתשובה.

זה טוב למערכת היחסים שלכם.

זו שאתם רוצים לנהל עם הלקוח.

זה טוב לעסקים שלכם.

לקוח שנשאר מתעניין במהלך השיחה, יהפוך ללקוח משלם.

דבר שלישי – אל תנאמו כשאתם מציגים את המוצר שלכם.

הפכו את "נאום הצגת המוצר" שלכם לשיחה.

פרקו את ההסבר שלכם בעזרת שאלות.

הלקוח ישיב לכם ויוצר דיאלוג.

תשאלו לדעתו, תבררו איתו אם אכן זה מה שנכון ומתאים לו.

התשובות שלו יאפשרו לכם לדייק את המסר שלכם.

השאלות שלכם יאפשרו לו לדבר על עצמו. על מה חשוב לו, ומה מעניין אותו.

וכך, תבטיחו שהוא מעורב בשיחה.

מעורבות בשיחה ועניין הם התנאי הראשון לכך שהלקוח יחליט לרכוש מכם.

ודבר רביעי ואחרון, זה הרבה יותר מהנה לנהל שיחות אמיתיות, להתעניין בצד השני ולגלות סקרנות לאנשים.

לסיכום,

הקשיבו ללקוח שלכם.

שאלו אותו שאלות, אפשרו לו לענות לכם והקשיבו לתשובות.

פרקו את ההסברים ללקוח בעזרת שאלות (כן, שוב. שאלות…),

הפכו את הלקוח למעורב ומתעניין בשיחה.

לא נתקלתי מעולם בלקוח שביצע רכישה אחרי שהיה משועמם למוות במהלך השיחה.

אולם אם היה לו מעניין והוא הרגיש מעורב בשיחה. סביר הרבה יותר שהוא ירכוש.

מה דעתכם?

עכשיו, סגרו עסקה!!!

בהצלחה,

רוית

לשמוע את דעתכן

תגובות

מתוייק תחת: העצמה אישית ועסקית - מאמרים, תקשורת עם לקוחות - מאמרים

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חייגי עכשיו 054-4956704
ואשמח לסייע לך בהגדלת המכירות

עקבו אחרי Facebookעקבו אחרי Google+עקבו אחרי LinkedInעקבו אחרי YouTube
לפגוש בעלות עסק נוספות

סדנת מכירות לנשים

מסלול ההמראה
רוית רדיאן

רוית רדיאן – קצת עלי…

שמי רוית רדיאן, אני מאמנת מכירות לנשים עצמאיות. המוטו שלי: להצליח. ליהנות. למכור. המומחיות שלי היא להפוך נשים בעלות עסק עצמאי לנשות מכירה מעולות בעסק שלהן. אני בעלת ניסיון עשיר במכירות וניהול מכירות. מכרתי בסכומי עתק עבור אחרים... יועצת ארגונית ומנחת קבוצות בתחומי המכירות, השרות והניהול וכן מובילה קבוצות אימון. מנחה סדנאות מכירות וניהול משא ומתן לאנשי מכירות כבר 20 שנה   (כן, כן...) בשנים … [קרא עוד...] about רוית רדיאן – קצת עלי…

לקוחות מספרות (לחצי לסיפור המלא)

חיפוש באתר

פוסטים אחרונים

  • איך להצליח במכירות בעידן הניו אייג'
  • תעשיית האשליות – האם כל אחד יכול להיות הכל???
  • מהו המשפט שגורם לפעמון לצלצל סביבך? [הצגה עצמית]
  • מה הסיפור שלך ואיך הוא קשור לעשיה שלך?
  • 5 רעיונות ליצירת שנה נהדרת
  • מה הקשר בין סקס והעיר הגדולה, האוהל האדום ובינך?
  • נמאס לי ממילים גדולות ובומבסטיות!
  • למה "להישאר בתוך אזור הנוחות" זו הדרך להצלחה אמיתית

נושאים באתר

  • העצמה אישית ועסקית – מאמרים
  • הצלחה עסקית – מאמרים
  • מכירות בעסק – מאמרים
  • תקשורת עם לקוחות – מאמרים

ייעוץ עסקי, אימון אישי – שירותים

  • סדנאות מכירה
  • כנס מכירות
  • ליווי עסקי
  • סדנת מכירות לנשים "סטרטר"
  • קורס מכירות במתנה – איך להתמודד עם הפחד ממכירות?
‎אימון מכירות לנשים עצמאיות - רוית רדיאן - להצליח.ליהנות.למכור‎

Copyright © 2022 כל הזכויות שמורות לרוית רדיאן