• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

אימון עסקי, אימון מכירות, ייעוץ עסקי, ליווי עסקי לנשים - רוית רדיאן

אימון עסקי - ליווי עסקי למכירות והצלחה לנשים. רוית רדיאן מאמנת עסקית מעניקה ייעוץ עסקי, אימון מכירות, ליווי עסקי פרטני להגדלת מכירות וגם קורס מכירות, סדנאות מכירה, סדנת מכירות לעסקים וארגונים.

  • דף הבית
  • אימון מכירות לנשים
    • איך להתמודד עם הפחד ממכירות
    • איך "להתרומם" אחרי שאמרו לי "לא"
    • איך קובעים מחיר למוצר או שרות
  • מאמנת עסקית
    • האם את "שווה" את המחיר שאת דורשת?
    • האם הלקוח יודע מה הוא מקבל ממך?
  • הגדלת מכירות בקלות
    • 10 דברים שחשוב לדעת כשמחפשים איש מכירות
  • סדנאות מכירה
  • הדרכת מכירות
    • מילים שמקדמות מכירה
    • איך להצליח במכירות בירידים
  • הבלוג שלי
  • רוית רדיאן
  • צרי קשר
את נמצאת כאן:בית העצמה אישית ועסקית - מאמרים אני והלקוח שלי – איך לנהל מערכת יחסים מוצלחת

אני והלקוח שלי – איך לנהל מערכת יחסים מוצלחת

4 ביולי 2013 על ידי רוית רדיאן כתוב תגובה

אני והלקוח שליהלקוח הוא אחד מהאנשים החשובים בחיינו!
במקרים רבים כשאמרתי זאת הדבר עורר מעט חוסר נחת בקרב השומעים. חזרתי והכרזתי-
הלקוח הוא אחד האנשים החשובים בחיינו!!! למה?
הוא דואג לפרנסה שלנו, הימצאותו או העדרו קובעים את מצב הרוח שלנו, את שביעות הרצון לעיתים את תחושת הערך שלנו. אם הוא מרוצה או לא ישפיע גם כן על הלך הרוח, התחושות שלנו, רמות האנרגיה. אם אנחנו מגדירים עצמנו כאנשי עסקים הלקוח הוא זה המאפשר לנו להיות כאלה. בואו נבחן קצת את מערכת היחסים הזו.
מתי אנו נפגשים עם הלקוח?
כאשר הלקוח מתעניין (באתר/טלפונית או פרונטלית).

במהלך שיחת המכירה.
כאשר הלקוח מקבל את השרות או המוצר שלנו.
לקוח חוזר.
לקוח ממליץ.
לקוח כועס/ מתלונן/ אינו שבע רצון.
התנאים הבסיסיים לתקשורת מקדמת עם הלקוח שלנו הם:
קבלת פנים מתעניינת.
חיוך.
שאלות מתעניינות.
יחס אישי.
שימוש בשם של הלקוח.
הדברים הללו הם כמעט ברורים מעליהם.

מתי אנחנו מרגישים מאותגרים ע"י הלקוחות שלנו?
כשיש פער כלשהו, חוסר שביעות רצון מצד הלקוח. מה שקיבל אינו תואם את הרצון שלו, את מה שחשב שיהיה שם עבורו.
מה ניתן לעשות אל מול החוויה הפחות נעימה הזו? מספר טיפים קטנים "על קצה המזלג":
לא לקחת את הדברים אישית. מה הכוונה? לא להעלב, לכעוס, לרטון, לגעור … להיות ענייניים ומקצועיים.
להשתמש במיומנויות הקשבה בסיסיות:
לשתוק (לאפשר ללקוח להביע את עצמו)
לנסות לענות לעצמך על השאלות:
מה חשוב ללקוח?
מה מפריע לו?
מה הוא מרגיש?
מה הסיבה לדרישתו (אם יש כזו(

 להשתמש בשיקוף (גם מילולי, של עמדתו, וגם רגשי): לתמלל את הדברים שנאמרו ולהביע באופן מילולי את הרגש שהובע.
לגלות אמפטיה: להיות עם הלקוח בתחושה הרגשית הלא נוחה שיש לו.
לוודא הבנה.

תקשורת בונה ומקדמת היא חלק מתהליך רציני ושקוף ללקוח, אשר כולל בדיקת הטענה שהועלתה, בחינת פתרונות אפשריים כך שמקרים דומים לא יישנו, ברור ותיאום ציפיות למול הלקוח לכל אורך הדרך.

המקצועיות שלנו צריכה להיות מעל לכל, התקשורת הנכונה היא תוספת וחיזוק חיוניים שאינם באים להחליף מקצוענות זו.

אתם מוזמנים לפנות בשאלות ודילמות לגבי מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות שלכם.

לשמוע את דעתכן

תגובות

מתוייק תחת: העצמה אישית ועסקית - מאמרים, תקשורת עם לקוחות - מאמרים

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חייגי עכשיו 054-4956704
ואשמח לסייע לך בהגדלת המכירות

עקבו אחרי Facebookעקבו אחרי Google+עקבו אחרי LinkedInעקבו אחרי YouTube
לפגוש בעלות עסק נוספות

סדנת מכירות לנשים

מסלול ההמראה
רוית רדיאן

רוית רדיאן – קצת עלי…

שמי רוית רדיאן, אני מאמנת מכירות לנשים עצמאיות. המוטו שלי: להצליח. ליהנות. למכור. המומחיות שלי היא להפוך נשים בעלות עסק עצמאי לנשות מכירה מעולות בעסק שלהן. אני בעלת ניסיון עשיר במכירות וניהול מכירות. מכרתי בסכומי עתק עבור אחרים... יועצת ארגונית ומנחת קבוצות בתחומי המכירות, השרות והניהול וכן מובילה קבוצות אימון. מנחה סדנאות מכירות וניהול משא ומתן לאנשי מכירות כבר 20 שנה   (כן, כן...) בשנים … [קרא עוד...] about רוית רדיאן – קצת עלי…

לקוחות מספרות (לחצי לסיפור המלא)

חיפוש באתר

פוסטים אחרונים

  • איך להצליח במכירות בעידן הניו אייג'
  • תעשיית האשליות – האם כל אחד יכול להיות הכל???
  • מהו המשפט שגורם לפעמון לצלצל סביבך? [הצגה עצמית]
  • מה הסיפור שלך ואיך הוא קשור לעשיה שלך?
  • 5 רעיונות ליצירת שנה נהדרת
  • מה הקשר בין סקס והעיר הגדולה, האוהל האדום ובינך?
  • נמאס לי ממילים גדולות ובומבסטיות!
  • למה "להישאר בתוך אזור הנוחות" זו הדרך להצלחה אמיתית

נושאים באתר

  • העצמה אישית ועסקית – מאמרים
  • הצלחה עסקית – מאמרים
  • מכירות בעסק – מאמרים
  • תקשורת עם לקוחות – מאמרים

ייעוץ עסקי, אימון אישי – שירותים

  • סדנאות מכירה
  • כנס מכירות
  • ליווי עסקי
  • סדנת מכירות לנשים "סטרטר"
  • קורס מכירות במתנה – איך להתמודד עם הפחד ממכירות?
‎אימון מכירות לנשים עצמאיות - רוית רדיאן - להצליח.ליהנות.למכור‎

Copyright © 2022 כל הזכויות שמורות לרוית רדיאן